KLAN Art Of War

Klan na Elixir


#1 2008-01-06 18:40:48

Vierune

Zbanowany

6695455
Skąd: Wrocław
Zarejestrowany: 2008-01-06
Posty: 13
Punktów :   

Wzor podania

Witam Na początku chciałem pozdrowić wszystkich członków ....

Mam na imię Michał i za 2 miesiące skończę 18 lat. Jestem uczniem LO na profilu Biologiczno-Chemicznym i niebawem uzyskam promocje do klasy 3. Interesuje się sportem muzyka i w duuuzym stopniu (to moja pasja) grami RPG a zwłaszcza MMORPG.

W Lineage 2 gram od prawie roku prowadziłem juz kilka postaci m.in. Tyranta (osiągnąłem nim 60 lvl i serwer, na którym grałem padł) i Sillen Eldera i oczywiście jak każdy zresztą Bounty Huntera (na tym serwerze mam 3 na różnych lvl).

Obecnie prowadzę postać Dark Avengera i to właśnie nią chciałbym wstąpić do waszego klanu.

Postać ta ma na ta chwile 69 lvl. Mam na niej Heavy DOOM set (armor +4 a reszta +3) keshenbarka i kończę składać biżuterię Black Ore (brakuje mi pierścieni).

Grę w Lineage traktuje poważnie gram zawsze, gdy tylko mam wolna chwile a tych chwil mam sporo (od polowy lutego, gdy zacząłem grac na serwerze EPI grałem moimi postaciami razem ponad 700 h).

Obecnie moja postać jest w klanie "XXX" , lecz ostatnio coraz mniej mi się w nim podoba (coraz mniej osób gra i coraz rzadziej można iść na jakiegoś RB ).

Zapoznałem się z regulaminem klanu i uważam, iż jest on dobry, ponieważ gdy wszyscy biedą go przestrzegać klan będzie wręcz jak skala i nic go nie zniszczy(bardzo podoba mi się punkt 10 i zabawa we wcielanie się w swoja posta wprowadza to fajny klimat^^)

Mam zainstalowanego Team Speakera, który może bardzo ułatwić komunikacie z innymi graczami.

Przeczytałem, iż moja profesja nie jest na liście najbardziej poszukiwanych, lecz tank zawsze się przyda.

Proszę o pozytywne rozpatrzenie mojego podania .

Z poważaniem: Mr X




macie czytajcie i sie uczcie jak powinny wygladac podania.

Offline

 
Tutaj możesz wpisać treść, która ma sie ukazać w stopce forum.

Stopka forum

RSS